X
Produkt bol pridaný do objednávky.
Úvod Obchodné podmienky Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok

  • Kupujúci je povinný tovar dodaný predávajúcim skontrolovať čo najskôr po dodaní. Prehliadku musí kupujúcí vykonať tak, aby zistil všetky chyby, ktoré je možné pri primeranej odbornej prehliadke zistiť.
  • Kupujúci je povinný všetky takto zistené chyby oznámiť ihneď predávajúcemu. Chyby, ktoré sa prejavily neskôr, je povinný kupujúci oznámiť predávajúcemu ihneď po tom, ako chyby mohli byť zistené po vynaložení primeranej odbornej starostlivosti.
  • Kupujúcí je povinný uplatňovať reklamáciu v sídle predávajúceho. Náklady spojené s dopravou tovaru na reklamáciu hradí kupujúci. Vždy je potrebné uviesť typ a sériové číslo chybného výrobku a ďalej čo najpodrobnejšie popísať charakter chyby a uviesť kontaktnú osobu (meno a telefón), s ktorou je možné konzultovať prípadné podrobnosti.
  • Pri reklamácii výrobku je kupujúci povinný preukázať nákup a oprávnenosť reklamácie faktúrou. Pokiaľ sa kupujúci nepreukáže faktúrou, bude oprava považovaná za mimozáručnú. V prípade straty dokladu si môže zákazník vyžiadať u predávajúceho zhotovenie kópií za poplatok vo výške 3,60 €.
  • Pokiaľ kupujúci neodovzdá pri reklamácii podstatné súčasti príslušenstva nutného k oprave výrobku, neprevezme predávajúcí výrobok k reklamácii.
  • Pokiaľ kupujúcí nahlási chybu, na ktorú sa nevzťahuje záruka (napr. neboli splnené podmienky záruky, chyba bola nahlásená omylom a pod.), môže predávajúci požadovať uhradenie nákladov, ktoré vznikli v súvislosti s odstraňovaním nahlásenej chyby objednávateľom, v plnej výške. Kalkulácia servisného zásahu bude v tomto prípade účtovaná podľa aktuálnych platných cien servisného strediska v mieste uplatnenia reklamácie.

Poslať na e-mail Tlačiť